Årsmöten i våra förbund

Alla luftvårdsförbund i sydost genomför årsmöten under våren. Här hittar du tid och mer information om vad som gäller för respektive förbund.
Ordförandeklubba.
Årsmöten i våra förbund genomförs under våren.

Information om och länk till mer information finns på våra respektive förbundssidor.

Jönköpings läns luftvårdsförbund anordnar årsmöte den 19 april 2024, hos Thule i Hillerstorp. Inbjudan och handlingar läggs ut på sidan Medlemmar

Kronobergs luftvårdsförbunds årsmöte blir den 10 april 2024. Inbjudan och handlingar samlar vi på sidan Aktuellt.

Kalmar läns luftvårdsförbund har årsmöte den 14 mars. Mötet hålls hos Mönsterås kommun. Det går även bra att delta digitalt. Inbjudan och handlingar har skickats ut till förbundets medlemmar.

Östergötlands luftvårdsförbund har årsmöte den 23 april 2024 hos Fiskeby Board AB i Norrköping. Handlingarna skickas ut till medlemmarna.